Jimmy Choo pravi korak unazad i vraća nas u prošlost novom kampanjom za jesenju sezonu 2024. A ko bi bolje to uradio od legendarne glumice Vinone Rajder?
Oživljavanje 90-ih je u punom jeku, a brend prihvata minimalističku estetiku decenije sa elegantnim fotografisanjem Ezre Petronia.
Rajder, zvezda klasika kao što su „Beetlejuice“ i „Heathers“, savršeno se uklapa u ovu nostalgičnu kampanju. Odevena u crno, ona prikazuje najnoviju kolekciju brenda, od Scarlett cipela na pertlanje do Brooklyn bajkerskih čizama. Tu su i torbe poput Diamond tote i Cinch. Za njen stajling bila je zadužena Kamil Nikerson kombinujući modne dodatke sa oštrim kožnim jaknama, ženstvenim suknjama midi dužine i čarapama za jednako edgy i šik izgled.
Kreativni pravac, koji predvode Ezra Petronio i Lana Petrusevič, podrazumeva prihvatanje pristupa „manje je više“.