Prada nas novom kampanjom poziva na prazničnu večeru

Praznici su pred nama, a Prada nas poziva na večeru, koja je sve samo ne obična.

Nova kampanja za praznike 2024, pod nazivom „The Dinner Guests“ je topao podsetnik na radost praznične sezone, zajedno sa poklonima, ukusnom hranom i divnim društvom.

Snimljeni stručnim okom Vilija Vanderperea, raznovrstan spektar talenata okupljenih oko elegantno ukrašenog svečanog stola slave modu, udobnost, praznike i, naravno, Pradu. Pejzaž stola postaje odraz univerzuma brenda - estetski detalji, boje kuće i prepoznatljivi uzorci prožimaju se kroz sve, od porcelanskih tanjira do odeće koja se nosi.

Sto je pažljivo uređen sa komadima jedinstvenim za istoriju i identitet brenda, uključujući setove od porcelana sa bojama kuće i Prada šarama. Ukusne poslastice, kao što su torte i Panettone iz Marchesi 1824, delikatno su stavljene na Prada sto. Zaštitni znak brenda „Trick“ roboti su prisustvovali zabavi, ponovo zamišljeni kao gosti u prirodnoj veličini koji sede za stolom. Luksuzne tašne stajale su pored ukusnog peciva, kristala i porcelana kao promišljeni pokloni koje su modeli kampanje razmenjivali.

Američkom glumcu Kelvinu Harisonu pridružili su se američka kantautorka i glumica Maja Hok, britanski glumac Luis Partridž i južnokorejska pevačica KARINA na veseloj prazničnoj večeri.

Postavljena na prazničnoj crvenoj pozadini, Prada praznična večera u kampanji predstavlja šik i radostan početak sezone i podsetnik da nikada nije prerano da počnete da kupujete praznične poklone.

Luxury Experience