Nikol Kidman očarava kao zaštitno lice kampanje za Rodeo torbu brenda Balenciaga, koju je snimio poznati fotograf Mario Sorenti...
Predstavljena u februaru 2024. godine, ova torba prikazuje svež estetski pristup sa fokusom na teksturiranu eleganciju i moderan dizajn. Glumica pozira s lakoćom u luksuznom kompletu sakoa i suknje, odišući mešavinom sofisticiranosti i savremenog stava, čineći Rodeo torbu trenutnim ikonom. Uz Kidmanovu, u ovoj sjajnoj kampanji pojavljuju se i talenti iz celog sveta.
Među njima su slavna kineska glumica i pevačica Jang Čaoje i američki model u usponu, Amelija Grej. Svaka od ovih figura donosi jedinstvenu energiju slikama, postavljenim na minimalističkoj sivoj pozadini koja skreće pažnju na intrigantne detalje torbi.
Rodeo torba sama po sebi je izrađena od fino teksturirane teleće kože sa mat završnom obradom. Dizajnerski elementi uključuju suptilno naborani plise, mekane rubove i sirove ivice, nudeći prefinjenu i opuštenu estetiku. Dodavanje stilskih privezaka sa oznakom brenda pruža dodir individualnog šarma svakom izgledu.
Posvećenost Balenciaga brenda stvaranju bezvremenskih, ali modernih dodataka nastavlja se sa ovom kampanjom. Sledeći stope modnih ikona poput Kejt Mos, koja je prethodno predstavljala Le City torbu slavnog brenda, Rodeo torba je spremna da postane još jedan klasik.