Nikol Kidman je postala zaštitno lice brenda Balenciaga, otkrivajući nam nove dragulje modne kuće.
Nakon što je nedavno predstavila Rodeo torbu, sada se Balenciaga kampanja fokusira na dva kultna modela: Crush i Hourglass.
Ova reklamna kampanja, koju je snimio Mario Sorenti, odiše uglađenim izgledom sa slavnim ličnostima uključujući Nikol Kidman, Adut Akeč, Monu Tougard i Jang Čaoje.
Crush torba se ističe svojim dizajnom od meke kože, naglašenim jedinstvenim zakrivljenim ivicama. Kao ambasador kuće, Nikol Kidman unosi ležernu, ali šik notu modnom dodatku, kombinujući ga sa džinsom.
Adut Akeč, poznata po svom upečatljivom prisustvu, nosi Crush torbu sa elegantnom monohromatskom odećom, naglašavajući luksuznu teksturu i dizajn dodatka iz vodeće francuske kuće.
Balenciaga torba Hourglass odiše sofisticiranošću i smelim dizajnom. Evokativni portret Mone Tougard prikazuje torbu Hourglass sa osećajem prefinjene ravnoteže. U zadivljujućem crno-belom portretu, Jang Čaoje oličava modernu eleganciju. Njena uska odeća dopunjuje elegantne linije torbe Hourglass, naglašavajući njenu strukturiranu formu.