Modna dvostruka igra: FENDI kampanja kao omaž stilu i slobodi izražavanja

Više slika

Više slika

Italijanska modna kuća FENDI lansirala je novu kampanju „FENDI For Yourself“, koja kroz duhovitu i odvažnu modnu priču slavi individualnost, autentičnost i ženstvenu snagu.

Glavne zvezde ovog stilski razigranog duela su šarmantna influenserka i pekarka Nara Smit, globalni ženski muzički fenomen KATSEYE, kao i dva bezvremenska FENDI klasika – Baguette i Peekaboo tašne.

Kampanja ističe kontrast kao oblik izražavanja, gde se dve prepoznatljive siluete torbi sukobljavaju u modnom ringu: Baguette, simbol buntovne slobode i samosvesnog stava, i Peekaboo, oličenje savremene sofisticiranosti i moći.

Nara Smit staje na stranu elegantne Peekaboo, dok se Džordan Danijels opredeljuje za urbanu energiju Baguette torbe. Muzička grupa KATSEYE kombinuje oba stila, oličavajući filozofiju dualiteta i slobodnog izraza, baš kao i njihova muzika.

„FENDI je ikoničan brend, i bila sam presrećna što sam deo kampanje posvećene njihovim legendarnim torbama,“ rekla je Smit, dok su devojke iz KATSEYE dodale: „Ova kampanja odražava našu filozofiju – slavljenje različitosti, snage i slojevitosti žena. Partnerstvo sa brendom koji neguje te vrednosti za nas je čista čast.“

Dve modne sile - jedna snažna poruka. Koju energiju birate – struktuiranu sofisticiranost Peekaboo torbe ili neukrotivi duh Baguette modela?  

Luxury Experience