Louis Vuitton lansira novu verziju legendarnih naočara "Millionaires"

Više slika

Više slika

Farel Vilijams vratio se legendarnom modelu od pre mnogo godina...

Pre tačno 20 godina, Louis Vuitton je predstavio kultne naočare „Millionaires“, koje su kreirali Mark Džejkobs, Farel Vilijams i Nigo. Ove godine model ima novu verziju, što je dokaz da sudbina voli da se igra.

Početkom 2000-ih, Louis Vuitton je prošao jednu od najvažnijih transformacija u svojoj istoriji. Poziciju kreativnog direktora brenda tada je preuzeo Mark Džejkobs, koji je u konzervativnu kuću doneo željenu mladost. Mark Džejkobs nije samo proširio ponudu Louis Vuitton brenda konfekcijom, već je i hrabro prekršio postojeća pravila. Na početku mu je rečeno da može sve osim da izmeni logo, što je naravno i uradio. Znao je da su hrabre odluke u pogledu dizajna i strategije bile ključne za osvežavanje imidža brenda u odnosu na konkurenciju.

Zanimljivo, kada se Mark Džejkobs pridružio Louis Vuitton brendu, kompanija je bila poznata uglavnom po proizvodnji torbi (uključujući klasične putne torbe i kofere). Brend nije imao svoj atelje koji bi mogao da podrži razvoj novih kolekcija. Džejkobs je sa malom ekipom bukvalno „izgradio” kreativni prostor i, šta više, u njega pozvao likove koji stvaraju savremenu pop kulturu. Ovo je bila retkost, jer su kreativni direktori voleli da potpisuju svoje projekte samo svojim imenom. Džejkobs je ovo video kao sebičan pristup. Kreativnost zahteva razmenu misli i, kako je rekao, iskru koja čini da nešto izgleda važno i ispravno.

„U to vreme nešto nije bilo u redu sa modom. U njoj je bilo više vlasništva, ideja „Ja sam sjajan, ja sam vlasnik i neću da delim zasluge sa drugima“. Kada imate zatvoren um ili kada ste previše zaokupljeni sobom, zatvarate mogućnost da izrazite nove stvari i upoznate nove ljude“, rekao je on u intervjuu.

Prva saradnja Farela Vilijamsa i Louis Vuitton - priča o "Millionaires"

U godinama 1997-2014, tokom mandata Marka Džejkobsa, Louis Vuitton je imao brojne saradnje. Tada su se na tržištu pojavile kolekcije sa delima Takašija Murakamija, Jajoi Kusame i pokojnog Stivena Sprousa. Brend je takođe ostvario saradnju sa ličnostima iz šou biznisa.

„Mislio sam da je budućnost Louis Vuitton brenda saradnja sa drugim kreatorima. Nije mi bilo važno da li su muzičari, umetnici ili drugi modni dizajneri“, rekao je.

Među kokreatorima bio je i Farel Vilijams, koji je postao zaštitno lice jednog od najprepoznatljivijih dodataka brenda – naočara "Millionaires". Sam Vilijams je često pominjao kako su mu susret sa Markom Džejkobsom i prilika da stvori model promenili profesionalni život.

Naočare "Millionaires" nastale su kao rezultat slučajnog susreta. Zajednički prijatelj je upoznao Džejkobsa sa Farelom Vilijamsom, koji je nosio naočare koje je kreirao japanski modni dizajner Nigo. Mark Džejkobs je pohvalio naočare, a trenutak kasnije razgovarali su o detaljima saradnje na naočarima Louis Vuitton. Tako su nastale naočare "Millionaires". Model je osvojio srca najvećih zvezda muzičke industrije, a prodaja je bila toliko dobra da je Louis Vuitton periodično lansirao svoja reizdanja. Godinama kasnije, Farel Vilijams se takođe vratio projektu, zamenivši pokojnog Virdžila Abloa na mestu kreativnog direktora Louis Vuitton muške odeće. 

Nove naočare Louis Vuitton "Millionaires" 2024

Nova linija naočara "Millionaires" Louis Vuitton uključuje dva modela: 1.0, po ceni od 780 dolara, i 3.0, dostupne po ceni od 2.100 dolara. Model 1.0 je veran originalu. Uključuje dve varijante boja (čokoladno braon sa printom i monohromatska crna), elegantne zlatne akcente i ambleme specifične za brend. Zauzvrat, model 3.0, napravljen od lakih i izdržljivih karbonskih vlakana (koja se uglavnom koriste u automobilskoj industriji), odlikuje se srebrnim detaljima sa LV gravurom i ramovima ukrašenim damier uzorkom. Ovde takođe imamo dve verzije boja koje možete izabrati, od kojih je jedna obogaćena Vilijamsovim omiljenim akcentom - narandžastim staklima.

Luxury Experience