Li Jong-suk, Burna Boy i Beretini u kampanji za BOSS naočare

Više slika

Više slika

BOSS postavlja standard za jesen-zimu 2024. godine sa svojom novom kampanjom za naočare pod nazivom "It's for Life"...

U fokusu su južnokorejski glumac Li Jong-suk, globalna muzička zvezda Burna Boy, i teniski as Mateo Beretini, koji kroz ovaj najnoviji deo kampanje #BeYourOwnBoss prikazuju stil koji zrači nezavisnošću i samopouzdanjem.

Ove sezone, BOSS predstavlja sunčane naočare i dioptrijske okvire koji kombinuju inovaciju sa prepoznatljivim detaljima brenda. Linija BOSS Signature Bold debitovala je sa Acetate Renew materijalom, koji sadrži bio-bazirane i reciklirane komponente, zajedno sa sočivima napravljenim od bio-baziranog najlona ili Tritan™ Renew. Ovaj dizajn usmeren je ka održivosti, bez kompromisa na polju stila i oštrine.

Za one koji preferiraju suptilniji izgled, BOSS Signature Light kolekcija donosi ultra tanke, lagane modele. Napravljeni od Acetate Renew materijala i nerđajućeg čelika, modeli iz ove kolekcije imaju sočiva od Tritan™ Renew materijala i opciju clip-on polarizovanih sočiva.

S druge strane, ljubitelji brendiranja mogu uživati u liniji BB Logo, koja ističe prepoznatljive metalne okvire sa upečatljivim BB logom i karakterističnim BOSS detaljima, donoseći dozu prepoznatljivog stila.

Od materijala do estetike, svaki detalj ove kolekcije osnažuje filozofiju samoizražavanja. BOSS naočare, koje nose pojedinci poput Jong-suka, Burne i Beretinija, savršeno dopunjuju njihov lični stil, balansirajući bezvremenost i modernu estetiku.

Luxury Experience