Sa neuporedivim osećajem za umetnost i kulturu, Gucci, pod kreativnim vođstvom Sabata De Sarna, otkriva novu kampanju „We Will Always Have London“, koja proslavlja bezvremensku privlačnost Londona i duboku povezanost brenda sa ovim gradom...
Inspirisan bogatim nasleđem i modernim senzibilitetom, Gucci koristi ovu priliku da predstavi torbu Gucci Blondie i kolekciju Cruise 2025 u viziji ikone fotografije, Nan Goldin.
Gucci i London dele priču koja traje više od jednog veka, počevši od trenutka kada je Gučio Guči, radeći kao liftboj u čuvenom hotelu Savoy, prvi put susreo eleganciju internacionalne elite. Ovaj susret bio je prekretnica koja ga je inspirisala da osnuje svoju modnu kuću 1921. godine. Nova kampanja oslikava tu neraskidivu vezu kroz objektiv Nan Goldin, čiji dokumentarni stil spaja sirovu intimnost sa modnom umetnošću.
Kampanja prati protagoniste, uključujući Debi Hari, legendarni glas Blondie, i Kelsi Lu, renomiranu violončelistkinju i kompozitorku, dok istražuju ikonografske prostore Londona, od njegovih čuvenih crnih taksija do modernih umetničkih galerija poput Tate Modern. Ove scene, obojene misterijom noći, prenose slobodni duh koji definiše Gucci-jevu estetiku.
U srcu kampanje nalazi se torba Gucci Blondie, redizajnirani klasik iz sedamdesetih godina, prepoznatljiv po svom kružnom logotipu. Ova torba, dostupna u različitim veličinama i materijalima, uključujući meku italijansku kožu cuoio Toscano, GG Monogram platno i plišani antilop, predstavlja spoj retro elegancije i moderne funkcionalnosti. Svojim minimalističkim linijama i prilagodljivim kaišem, Blondie se savršeno uklapa u garderobu savremene žene.
Ručna izrada svake torbe naglašava posvećenost brenda zanatskom savršenstvu. Detalji poput trodimenzionalnog efekta logotipa i finiša od emajliranog mesinga, kreirani tehnikama iz sedamdesetih, oslikavaju bogatu istoriju Gucci brenda dok odišu savremenom privlačnošću.
Kolekcija Cruise 2025 balansira između kontrasta, kombinujući nežne čipke i bogate vezove sa strukturiranim komadima od najfinijih materijala. Inspirisana duhom Londona, kolekcija slavi dualnost između tradicije i inovacije, stvarajući odeću koja je istovremeno odvažna i suptilna.
Kampanja „We Will Always Have London“ dolazi do izražaja kroz objektiv Nan Goldin, čija umetnička vizija prodire u samu suštinu mode. Njen rad transformiše modne kampanje u intimne priče, dok sirova energija Londona dodatno obogaćuje narativ.