Dua Lipa u novoj kampanji za CHANEL 25 torbu

Dua Lipa, jedna od najuticajnijih umetnica svoje generacije, započinje novo poglavlje sa modnom kućom CHANEL kao zaštitno lice nove CHANEL 25 torbe…

Kampanja započinje kratkim filmom koji je režirao Gordon von Štajner. Inspirisan dinamikom muzičkih spotova, ovaj Grammy nominovani reditelj prati Duu Lipu kroz dan u Njujorku – od užurbanih ulica Menhetna do fotografskog studija. Uz zaraznu energiju, pevačica daje ritam kampanji pevajući hit pesmu „She Drives Me Crazy” grupe Fine Young Cannibals:

„Obožavam ovu pesmu. Ona je pravi hit devedesetih, a ja sam oduvek volela taj period, verovatno zato što sam tada rođena. Stalno mu se vraćam – bilo kroz modu, muziku ili film. Nalazim ga beskrajno inspirativnim. Ova pesma savršeno odgovara tom osećaju slobode izražavanja i omogućila mi je da se prepustim zabavnoj, sirovoj i buntovnoj emociji. Njujork je pravo mesto za tu energiju koja te prosto tera da koračaš samouvereno.”

Nova CHANEL 25 torba oličava duh savremene žene – ona je smela, funkcionalna i prilagođena svakodnevnim potrebama. Naslednica kultnih CHANEL torbi donosi prepoznatljive elemente poput prošivenog dizajna, isprepletanog lanca i više praktičnih džepova. Dostupna u tri veličine, pruža savršen balans između elegancije, udobnosti i praktičnosti.

„Opsednuta sam ovom torbom. Savršena je za mene jer sam stalno u pokretu i volim da nosim sve sa sobom. Ima džepove za sve moje omiljene stvari – knjige, naočare za sunce, možda čak i nekoliko svezaka, pa čak i kristale. To je jednostavno idealna torba za svaki dan”, izjavila je Dua Lipa.

Za pevačicu, ova kampanja simbolizuje slobodu kretanja, izražavanja i energiju neprekidne dinamike:

„Ona je moćna, ali istovremeno razigrana i, pre svega, radosna. To je osećaj koji i sama negujem kao umetnica, tako da sam se odmah povezala sa ovom pričom na više nivoa.”

Fotografije koje je snimio Dejvid Sims, kao i kompletna kampanja za CHANEL 25 torbu, biće predstavljene u martu.

 

Luxury Experience