Chanel lansira novu kampanju naočara za proleće/leto 2025

Više slika

Više slika

Šta se krije iza okvira? Nova kampanja naočara za proleće/leto 2025. modne kuće Chanel donosi smelu studiju karaktera kroz četiri istaknuta lica savremene generacije: glumice Lupitu Njongo, Margaret Kvoli i Nanu Komacu, kao i muzičara Kendrika Lamara.

Fotografisani objektivom Karima Sadlija, ambasadori kuće Chanel prikazani su kroz snažne i izražajne portrete koji istražuju ideju naočara kao prozora u kreativnu dušu. Svaka od zvezda kampanje oličava talenat u njegovom najčistijem obliku i umetnost u najhrabrijem izrazu.

Noseći seriju ikoničnih okvira i novih modela, oni dočaravaju trajnu privlačnost Chanel brenda – gde se odvažnost vizije susreće sa elegantnom preciznošću. Svaki model naočara kombinuje prepoznatljive kodove kuće sa savremenim dizajnerskim jezikom: raskošni detalji privlače pažnju, dok oblici diskretno koketiraju sa retro siluetama, ostajući istovremeno potpuno moderni.

Kampanja okuplja ambasadore koji već godinama neguju blizak odnos sa kućom Chanel. Kendrik Lamar, dobitnik Gremija i Pulicerove nagrade, predstavlja muzičku veličinu u punom zamahu. Uz njega je i japanska glumica Nana Komacu, poznata po hrabrim ulogama u filmovima poput Svet Kanako, Tišina i Poslednjih deset godina. Američka glumica Margaret Kvoli, dugogodišnja ambasadorka kuće, takođe krasi kampanju, dok četvorku zaokružuje kenijska glumica i producentkinja Lupita Njongo, dobitnica Oskara i autorka bestselera Njujork Tajmsa. Njongo, bliska prijateljica kuće više od deset godina, u oktobru prošle godine zvanično je postala ambasadorka brenda, a ova kampanja označava njeno debitantsko predstavljanje kao zaštitnog lica kuće.

Lupita Njongo je istakla: "Kuća Chanel je bila jedan od mojih prvih podržavalaca. Još 2013. godine, kada je moj prvi film '12 godina ropstva' premijerno prikazan, nosila sam Chanel. Od tada su me često pozivali na revije i događaje, uvek me tretirajući s velikom pažnjom. Biti ambasadorka i lice kampanje za mene je velika čast. Chanel za mene predstavlja istorijsko nasleđe, i ponosna sam što mogu doprineti toj priči."

Dodala je i: "Chanel neguje slobodu savremene žene, promoviše njeno samopouzdanje, izražavanje i slobodu kretanja. Njihove naočare su izvanredno izrađene, dizajni su prefinjeni i uklapaju se u sve prilike, od opuštenih do svečanih. Obožavam što mogu biti istovremeno upadljive i diskretno sofisticirane."

Margaret Kvoli izjavila je: "Saradnju sa kućom Chanel započela sam još kao tinejdžerka, i to iskustvo je za mene bilo posebno. Danas, kao glumica, još više cenim tu privilegiju. Chanel naočare imaju poseban šarm – skrivaju, stvaraju misterioznost, omogućavaju da na trenutak postanete Odri Hepbern ili Grejs Keli."

Nana Komacu istakla je: "Naočare su začin svakom stilu, balansiraju formalnost i donose dinamiku. Chanel naočare nisu samo modni dodatak, već su sredstvo izražavanja karaktera i raspoloženja. One otkrivaju moje razigrane i pomalo buntovne strane."

Komacu je takođe dodala: "Koncept paradoksa, karakterističan za Chanel, za mene je ključan. Koegzistencija snage i nežnosti, modernog i klasičnog, jednostavnosti i elegancije, bliska je mom ličnom izrazu. Životna filozofija Gabrijele Šanel – duh slobode i nepristajanje na pravila – stalna su mi inspiracija."

Kendrik Lamar sa osmehom je rekao: "Chanel ima bezvremensko nasleđe, i to je nešto iza čega uvek mogu stati. Pošto ne izrađuju mušku odeću, logičan izbor su bile naočare – i one govore mnogo."

Nova kampanja naočara za proleće/leto 2025. godine još jednom potvrđuje jedinstvenu sposobnost Chanel modnog brenda da spaja umetnost, modu i izražajnost, ostajući veran svom neprolaznom duhu.

Luxury Experience