Yves Saint Laurent Black Opium parfem je esencija smele privlačnosti i nalazi svog savršenog ambasadora u zagonetnoj Zoi Kravic.
U reklamnoj kampanji, parfem je predstavljen kao izjava smele individualnosti. Nasuprot živopisnom gradskom pejzažu, Kravic otelotvoruje buntovnički duh parfema.
Držeći Black Opium flašicu, ona je oličenje moderne i šik heroine sa neustrašivim stavom. Prvi put nazvana licem Black Opiuma 2018. godine, Zoi nastavlja da predstavlja popularni miris i čak se nedavno pojavila u jesenjim reklamama brenda Saint Laurent.
Obučena u zadivljujuću crnu majicu i kožne pantalone, njen izgled je naglašen upečatljivim tetovažama, tamnom senkom na očima i prepoznatljivom frizurom. YSL reklama odiše živahnom i pulsirajućom energijom i oživljava suštinu Black Opium parfema. Dok se numera “Moth to a Flame” The Weeknd čuje u pozadini, vidimo Kravic kako veličanstveno ulazi u klub. Scena se zatim prebacuje na njen ples, sa toplim i začinjenim gurmanskim mirisom koji obavija prostoriju svojom opojnom aurom.
Ovo vizuelno putovanje naglašava moć mirisa da transformiše prostore i raspoloženja, što je metafora za transformativnu moć samog mirisa.
Black Opium koji su kreirali Natali Lorson, Mari Salamanj, Olivije Kresp i Onorin Blon, je simfonija kontrastnih nota, spajajući toplinu i začinjenost crne kafe i vanile sa delikatnom mekoćom belog cveća.
Ova složena kompozicija privlači smelu ženu, spremnu da prihvati svoju individualnost. Bočica, elegantnog dizajna sa zaobljenim ivicama i blago kvadratnom strukturom, blista dok hvata svetlost, odražavajući živu energiju mirisa.