Rafael Nadal je prošle godine debitovao svojom prvom kolekcijom parfema u saradnji sa jednom luksuznom parfemskom kućom.
Kolekcija od tri parfema “In All Intimacy” razvijena je sa kućom visoke parfimerije Henry Jacques i Nadalovom suprugom Marijom Perelo. Sada, brend čini mirise dostupnim u drugačijem obliku preko svog potpisanog „Clic-Clac“ pakovanja koje je izrađeno od titanijuma i prvi put lansirano 2021. godine.
Ograničen na samo 120 komada, novi Clic-Clac ukršta sportsku eleganciju, sa neonsko žutom apstraktnom linijom koja odaje počast Rafaelovom teniskom nasleđu, zajedno sa olfaktornim ukusom brenda.
Sva tri Nadalova parfema — Rafael Nadal No. 1, Rafael Nadal No. 2, i Maria Perello— biće dostupna u Clic-Clac formatu. Prema brendu, kolekcija „In All Intimacy“ inspirisana je vezom Nadala i njegove supruge sa Mediteranom i njihovom matičnom bazom Majorkom u Španiji. Svaki miris uključuje note cveta narandže, timijana, lavande, jasmina, citrusa i bergamota.
U međuvremenu, Nadal je takođe nedavno dospeo na naslovnice kada je najavio da se neće takmičiti na ovogodišnjem Roland Garros turniru koji je osvojio rekordnih 14 puta. Takođe otkriva da će 2024. verovatno biti poslednja godina njegove karijere.
Clic-Clac parfemi su dostupni u buticima Henry Jacques po ceni od 41.900 dolara.