NOVI VERSACE EROS PARFEM

Versace, jedan od najpoznatijih modnih brendova, plasirao je novi miris za muškarce - "Eros", inspirisan i duboko povezan sa grčkom mitologijom.

Cilj ovog izdanja je da otkrije i oslobodi nesputanu strast i da naglasi želju. Parfem je nazvan po grčkom bogu ljubavi i sinu boginje Afrodite - Erosu . Inspiracija od antičke Grčke je trajala još od vremena kada je Đani Versaće započeo modnu imperiju i izabrao boginju Medusu kao simbol ovog brenda da krasi brojne proizvode kuće, među njima i novu bočicu mirisa za muškarce "Eros". Novi parfem "Eros" je prvi parfem u poslednjih pet godina koji je namenjen muškarcima. Želja Donatele Versaći bila je da miris bude u konceptu Versace-brenda i da oslika stil i značaj dugotrajnog dizajna, kvaliteta i popularnosti. " Eros je zaista DNK kuće Versaće " - objašnjava Donatela. "Mi imamo grčki motiv koji predstavlja antičku Grčku, antikvitete i mitologiju , a tirkizna boja predstavlja Mediteran. To je Versace!".

Aurelien Guichard Givaudan kreirao je  "Eros" i najavio ga je kao osvežavajućeg, sa elementima vudu i pomalo orijentalnog stila. Miris uključuje ulje od nane u kombinaciji sa zelenom jabukom i italijanskim limunom. Nežnost mu je obezbedio tonik pomešan sa venecuelanskim ambrokan i geranijum cvećem i na taj način dao zaokret u mirisu.

Bočica novog muškog mirisa "Eros" kreirana je od stakla tirkizne boje sa načelnicom Meduzinom na telu bočice i na vrhu. Miris je dostupan u 50 i 100 ml EDT , uz prateće proizvode za negu tela mirisna.             

Lice reklamne kampanje je Brajan Shimanski , dok su fotografi Mert & Marcus. Donatela je želela čoveka -gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, boreći se za svoje ciljeve.

Luxury Experience