CELINE, pod umetničkim rukovodstvom Hedi Slimanea, ponovo redefiniše luksuz lansiranjem novih proizvoda za kupanje i negu tela.
Od lansiranja svoje kolekcije parfema 2019. godine CELINE neprestano podiže lestvicu u svetu luksuznih proizvoda. Francuska modna kuća odlučila je da iznenadi svoje verne kupce proširenjem ekskluzivne kolekcije novim, luksuznim proizvodima za kupanje i negu tela. Pod budnim okom kreativnog direktora Hedija Slimanea, CELINE lansira tečni sapun, kremu za ruke, losion za telo i mist za kosu.
CELINE kupanje pretvara u pravi ritual
Nova linija CELINE proizvoda za kupanje i negu tela je odgovor na rastuća očekivanja kupaca i nastavak prošlogodišnjih hitova. Hedi Slimane je pokretačka snaga inovativnog dizajna brenda. Inspiracija za novu liniju proizvoda bilo je sećanje na detinjstvo kreativnog direktora brenda u Parizu.
„Kupanje je ritual, gest koji me vraća u umirujuću atmosferu detinjstva,“ naveo je on u saopštenju.
Tečni sapun, losion za telo i krema za ruke odišu kultnim mirisima brenda - energičnim Parade, cvetnim La Peau Nue, mošusnim Reptile i svežinom Cologne Céleste. Mist za kosu će zadovoljiti ljubitelje Parade, Reptila i Black Tie. Ove jedinstvene kompozicije ne samo da neguju kožu i kosu, već pružaju i bogata mirisna iskustva.
Ekologija u luksuznom izdanju: održiva CELINE ambalaža
CELINE, kao i drugi luksuzni brendovi koji žele da zadovolje svesnog potrošača, kombinuje luksuz sa ekologijom, uvodeći proizvode u ekološki prihvatljivom pakovanju. Flašice i tube, u elegantnim nijansama ćilibara ili bele, napravljene su od 50% od recikliranog PET ili 95% od aluminijuma.
Crne pumpice ukrašene su simbolom Triomphe CELINE, a etikete su dekorisane minimalističkim reljefom, koji naglašava njihov jedinstveni, luksuzni karakter. Novu kolekciju za kupanje možemo očekivati u jesen 2024. Savršeno za opuštajuće kupanje u kišnim večerima.