Kako izabrati pravi parfem – vodič za muškarce

U moru parfema i kolonjskih voda, odabir one koja će vam najviše odgovarati može biti naporan zadatak…

Ponekad vam se i previše ubeđivački nastrojeni prodavci mogu ubediti da kupite nešto skupoceno, što vam zapravo neće odgovarati. Kako sve više kompanija ulazi na tržište lepote, reklamne kampanje koje prave su sve intenzivnije i sve više neodoljive, što dodatno komplikuje čitavu situaciju, i navodi vas da se držite istog mirisa koji koristite već deset godina. Ali, kako je svakome ponekad potrebna promena, ne treba da vas bude strah da isprobate nešto novo – posebno kada govorimo o parfemima, jer svakodnevno svet dobije jedan novi parfem, bolji od onog prethodnog.

Postoji izobilje parfema koje možete odabrati i zavoleti, a mi vam predstavljamo vodič za muške parfeme, koji će vam jasno pokazati koji parfem će vam idealno odgovarati.

1. Isprobajte izložene parfeme

Iako vas prodavci mogu ubeđivati da kupite određeni tip ili brend parfema, najbolje je da ih prosto rečeno ignorišete i isprobate sve što želite. Veoma je važno znati da se vaša osetljivost na neki miris menja svaki put kada ga probate. Ponekad nećete moći da uočite razliku nekih detalja, ali ako ih isprobate više puta, verovatnoća da ćete pronaći savršeni miris za vas je velika. Kada krenete u kupovinu, svratite do parfimerije i isprobajte ono što želite, a potom prošetajte malo, vratite se i probajte opet. Bićete nam zahvalni.

2. Uzmite u obzir kreatora parfema

Još jedan kriterijum koji bi trebalo uzeti u obzir je kreator parfema. Dizajneri ili brendovi na koje ste navikli ili koji su vam poznati možda nemaju sve što je vama potrebno. Baš kao i modni dizajneri, ljudi koji kreiraju parfeme imaju određene karakteristike, koje vam se mogu dopasti ili koje će vas odbiti. Brendovi koji kreiraju parfeme često naglašavaju kreatore svojih mirisa. Na internetu postoji više sajtova koji su prave biblioteke parfema, i beleže sve detalje o njima, kao i kreatore i mirise po kojima su poznati. Pre kupovine, možete malo sami istražiti, ili se zaputite u parfimeriju gde su zaposleni stručni i mogu vam pojasniti sve što želite.

3. Uzmite u obzir svoju ličnost

Parfemi se dele u šest porodica: sveži, voćni, cvetni, gurmanski, orijentalni i drvenasti. Kada se dovoljno upoznate sa njima, lako ćete odabrati idealni parfem za sebe, jer ćete znati šta vam odgovara. Šta više, vaša ličnost je kritični detalj na koji morate obratiti pažnju kada birate parfeme. Ako ste otvorena osoba, voćni parfemi su idealni za vas. Takođe, neki mirisi su pogodni za određena godišnja doba, dok su za druga sasvim nepodesni.

4. Pitajte stručnjake

Već smo pomenuli da svoju kupovinu treba da obavljate u parfimerijama gde radi stručno osoblje. Kada dođete da kupite parfem, a posebno neki skuplji, ne smete se stideti da pitate sve što vas zanima. Prodavac ili prodavačica će pojasniti sve vaše nedoumice i nakon kratkog razgovora sa vama, moći će da vam preporuče neke parfeme. Ipak, nikako im nemojte dozvoliti da oni biraju umesto vas. Ako vam se učini da osoba sa kojom razgovarate ipak ne zna o čemu priča, odložite kupovinu za sutradan i proverite sve detalje na internetu.

5. Koristite interaktivne alate

Ako ste mislili da je moderna tehnologija zaobišla industriju mirisa, prevarili ste se. Razni inovatori su kreirali alate koji vam mogu pomoći da odaberete svoj idealni miris. Jedan od tih alata se zove Scentsa, i u pitanju je interaktivni ekran, dostupan u pojedinim Sephora parfimerijama. Lepota tehnologije je ta što vam dozvoljava da pregledate sve mirise iz jedne porodice. Nakon unosa vaših odgovora na nekoliko pitanja o vašoj ličnosti i preferencijama, poput stila, omiljene boje ili godišnjeg doba, mašina će vam predložiti parfeme, koje potom možete isprobati i kupiti onaj koji vam se najviše dopada.

D.Ć.

Luxury Experience