JIMMY CHOO – Parfem u bočici od Murano stakla

Senzualan, topao parfem, koji ostavlja prelep mirisni trag, idealan je za hladne zimske dane...

Jedan od najpopularnijih brendova luksuznih cipela i modnih dodataka Jimmy Choo, lansirao je svoj prvi miris jednostavnog imena “Jimmy Choo”. Ova linija parfema pokrenuta je u čast petnaest godina uspešnog poslovanja ovog poznatog brenda.

Miris je kombinacija blagih voćnih tonova i toplih mirisa orhideje, pa je prosto idealan za zimski period. Opisan je kao “interesantan sklop ženske jačine duha i senzualnosti”. Interesantno je da je lice kampanje niko drugi nego Tamara Mellon, osnivač i glavni kreativni direktor Jimmy Choo-a. Ona je takođe sama dizajnirala i izgled staklene bočice od Murano stakla. Posebno se posvetila njenom izgledu, koji podseća na dragulje koji krase Jimmy Choo cipele sa potpeticom. “Jimmy Choo” parfem dostupan je u svim bolje snabdevenim svetskim parfimerijama.

Autor: Ana MARINKOVIĆ

Luxury Experience