Gucci lansira vibrantni crveni ruž Roso Ancora

Gucci predstavlja glamuroznu kampanju povodom lansiranja ruža za usne Rouge à Lèvres Mat u nijansi 509, „Rosso Ancora“.

Ovo lansiranje označava značajan trenutak jer kreativni direktor Sabato De Sarno otkriva svoj prvi ruž za kozmetičku liniju brenda Gucci.

Rosso Ancora je smeo ruž. Ovaj živopisni karmin u crvenoj boji je savršen za svaku priliku, sija na svim tonovima kože, što pokazuju različiti modeli u reklamnoj kampanji. Kremasta mat tekstura ruža je obogaćena bogatim pigmentima i hidratantnim uljima, pružajući intenzivnu boju i lagani osećaj za samouvereno nošenje.

Bogata nijansa Rosso Ancora crpi inspiraciju iz legendarne prošlosti brenda. Inspirisan je crvenim zidovima lifta londonskog hotela Savoy, gde je osnivač brenda, Gučio Guči, nekada radio kao portir krajem 19. veka i pronašao inspiraciju za stvaranje svog poznatog brenda kožne galanterije i prtljaga. Ova nijansa takođe odaje omaž legendarnoj i prvoj torbi Gucci Jackie.

Luxury Experience