Nastavljajući priču iz zavodljive kampanje Il Pranzo iz septembra, Dolce & Gabbana donosi isti privlačni makeup i stil u novoj kampanji La Piscina koja nas vodi na luksuzni bazen.
Fokus kampanje su usne, jer Dolce & Gabbana stavlja u centar pažnje novu kolekciju My Lip Stylo ruževa. Renomirani fotograf Stiven Klajn režirao je kampanju, u kojoj se smenjuju kadrovi sa dramatičnim osvetljenjem poput onih iz Il Pranzo kampanje i svetliji prizori koji naglašavaju smelu šminku. Crvene usne i talasasta kosa u stilu starog Holivuda savršeno se uklapaju u ambijent glamurozne italijanske vile.
Karin Rojtfeld, unela je svoj stilski potpis u kampanju, koristeći bezvremenske siluete koje ističu senzualnu notu i daju primat upečatljivim makeup izgledima.
Kratki film koji je režirao Klajn donosi dodatnu intrigu kampanji. U širokim kadrovima tajanstvene žurke na otvorenom, gosti razmenjuju skrivene poglede, dok strastveni poljubac ističe duboku bobičastu nijansu My Lip Stylo ruža. My Lip Stylo dolazi u 54 nijanse i tri različita finiša: My Comfy Matte, My Sculpt Satin i My Juicy Sheer.
Kolekcija My Lip Stylo, kao i čitava linija kozmetike Dolce & Gabbana, dostupna je za kupovinu na dolcegabbana.com.