Brend Dolce & Gabbana je upravo iznenadio svoje fanove najnovijim izdanjem parfema Dolce Violet: srećnim koktelom cvetnih nota.
Ovo izdanje će biti sledeći korak kuće u liniji Name is Dolce, sa Devom Kasel kao licem nove reklamne kampanje. Pošto su dobili priznanje za svoje ranije parfeme koji su slavili različite cvetove i njihovo individualno senzorno putovanje, na primer, Dolce Rose i Dolce Lily su osvojili tržište parfema dve godine zaredom, ove godine se brend vraća sa novim, uzbudljivim cvetom ljubičice u koncentraciji toaletne vode.
Brend opisuje Dolce Violet kao savršen parfem koji pristaje živahnoj dami sa iskrama optimizma i odlučnosti, a sve u slavlje očaravajuće moći cveta ljubičice. Sa talentovanom parfimerkom Emili Koperman za kormilom, fanovima je zagarantovano mnoštvo šarenih nota i voćnih cvetnih kombinacija.
Što se samog mirisa tiče, gornje note uključuju svežu ciklamu i mandarinu sa Madagaskara. Srce je mesto gde oživljava ljubičica, zajedno sa kupinom i kruškom za vrhunski voćni osećaj. Konačno, donje note sadrže mošus, sandalovinu i vaniliu koja dodaje kremasti sloj bazi.
Dolce Violet stiže u bočici potpuno ljubičaste boje sa elegantnim cvetnim poklopcem i crnom trakom oko čepa. Dostupan je u količini od 50 i 70 ml, a može se kupiti već sada na zvaničnom sajtu brenda.