Điđi Hadid je zablistala kao novo zaštitno lice kampanje Rabanne Million Gold for Her Eau de Parfum...
Slogan ovog parfema koji glasi "Trebalo bi da košta milijardu dolara da izgledaš ovako dobro", savršeno je oličen u supermodelu. Fotograf Mert Alas uhvatio je Điđi u trenutku čistog glamura, odevenu u zapanjujuću zlatnu haljinu, sa neurednim plavim loknama i opuštenom pozom, čineći da izgleda kao milion dolara.
Ali, šta je sa samim mirisom? Million Gold for Her Eau de Parfum je veštačka mešavina voćnih i cvetnih nota, sa gornjom notom ruže, središnjom notom buketa belog cveća, i baznom notom mineralnog mošusa. Rezultat je ženstven i moderan parfem, savršen za ženu koja želi da ostavi snažan utisak.
Flašica parfema je takođe pravo umetničko delo. Njena višeslojna staklena struktura i tečnost zlatne boje unutra privlače pažnju. Na prednjem delu bočice nalazi se veliki lanac, podsećajući na prepoznatljive elemente brenda. I najbolji deo? Parfem je moguće ponovo napuniti.
Kreativni tim kampanje, predvođen stilistkinjom Mari-Améli Sove, frizerom Stefanom Lansijenom, i šminkerkom Dijan Kendal, stvorio je zaista nezaboravan vizuelni doživljaj. Svaki detalj, od Điđinog blistavog tena do savršeno nesavršenih uvojaka, doprinosi viziji koja je podjednako sofisticirana i zavodljiva.