Celine parfem "Zouzou" je simbol mladosti i bezbrižnih godina

Uskoro će modna kuća Celine proširiti kolekciju Haute Parfumerie od 11 parfema kojoj će se pridružiti "Zouzou", razigrani parfem koja odražava ideju večne mladosti.

Celine se vraća na scenu posle dvogodišnje pauze sa novim mirisom "Zouzou", koji je oličenje bezbrižnih godina i mladalačke razigranosti. Da je osoba, imao bi kratku kosu, drzak osmeh i francusku finoću.

"Želeo sam da napravim parfem o periodu adolescencije, koji odražava ideju večne mladosti", rekao je Hedi Slimane, kreativni direktor brenda.

Slimane je takođe naglasio da je cilj kreiranja najnovijeg mirisa bio da se uhvati duh mladosti i kultni stil pop kulture 1960-ih, koji predstavljaju ličnosti poput Džin Siberg i Fransoa Sagan. One su bile živi primer "zouzou" - razigranih, mladih Francuskinja.

Otelotvorujući mladost, miris "Zouzou" kombinuje arome karamele, benzoina i zrna tonke. Opojnu slatkoću razbijaju mošus, pačuli i labdanum.

Uprkos lakoći "Zouzou", bočica novog Celine mirisa izgleda minimalistički. Flašica je napravljena tehnikom francuske izrade stakla, sa žljebovima sa obe strane i završena je lakiranim poklopcem.

Da bi "Zouzou" još više oživeo, Hedi Slimane je pozvao britansko-američku glumicu Ester-Rouz Mekgregor, koja je ranije pozirala ispred njegovog objektiva, kao model za muzički spot koji promoviše kolekciju brenda "Tomboy".

Kako zapravo miriše „Zouzou” moći ćemo da saznamo u junu 2024. godine

Luxury Experience