Swarovski ulazi na tržište lepote: Kralj kristala i Coty udružuju snage

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SWAROVSKI (@swarovski)

Dve legendarne kompanije, Swarovski i Coty, najavljuju saradnju koja će transformisati svet luksuznih kozmetičkih proizvoda.

Kroz dugoročno partnerstvo, ove kuće obećavaju kolekcije koje spajaju blistav sjaj Swarovski kristala sa inovativnim pristupom brenda Coty u oblasti lepote.

Poznati po svom umetničkom izrazu i vrhunskom zanatu, Swarovski i Coty udružuju snage kako bi lansirali proizvode koji slave kreativnost, inovaciju i individualnost. Licencni ugovor koji su potpisali otvara novo poglavlje u svetu luksuznih mirisa i dekorativne kozmetike.

Ipak, na prve rezultate ove uzbudljive saradnje moraćemo da sačekamo još nekoliko godina.

Dva ikonična brenda, jedna vizija

Osnovan u Parizu 1904. godine, Coty je vodeći globalni igrač u industriji lepote. Njegov portfolio uključuje prestižne brendove poput Gucci Beauty, Burberry i Kylie Cosmetics, a Coty proizvodi dostupni su u preko 125 zemalja sveta.

S druge strane, Swarovski, poznat po svom bezvremenskom dizajnu i preciznoj izradi, sinonim je za luksuz koji je pristupačan široj publici. Prisutan u više od 140 zemalja, Swarovski neprestano širi svoje kolekcije, od nakita i aksesoara do dekorativnih elemenata.

„Veliko nam je zadovoljstvo što objavljujemo ovo partnerstvo. Swarovski, sa svojim jedinstvenim zanatom i globalnom reputacijom, savršeno se uklapa u našu strategiju. Zajedno ćemo stvoriti kozmetiku koja je istovremeno sofisticirana i jedinstvena", izjavio je Džin Holcman, direktor Coty luksuznog segmenta.

Swarovski u svetu lepote

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SWAROVSKI (@swarovski)

Iako je Swarovski prvenstveno poznat po kristalima i nakitu, ovaj brend već je eksperimentisao sa beauty industrijom kroz projekte poput limitiranih serija parfema ukrašenih kristalima ili dodataka za šminku. Međutim, nova saradnja sa kućom Coty podiže ovu priču na potpuno novi nivo, direktno uvodeći Swarovski u svet parfema i dekorativne kozmetike.

„Partnerstvo sa Coty pruža nam priliku da unesemo naš koncept Pop Luxury u kozmetiku i mirise“, istakao je Mišel Molon, operativni direktor Swarovski brenda.

Ekskluzivni proizvodi za zahtevne klijente

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SWAROVSKI (@swarovski)

Misija ovog partnerstva jeste kreiranje proizvoda koji spajaju luksuz i kreativnost. Možemo očekivati mirise inspirisane kristalnim sjajem i kozmetiku koja ističe individualnost korisnika. Ova saradnja ne samo da širi ponudu oba brenda, već pokazuje i kako luksuzni svet neprestano evoluira, prelazeći granice tradicionalnih kategorija.

I Coty i Swarovski su prisutni na globalnom nivou, ali istovremeno prilagođavaju svoje proizvode potrebama lokalnih tržišta. Njihova zajednička vizija omogućava dinamično lansiranje novih kolekcija u Evropi, Americi i Aziji, uz poštovanje lokalnih ukusa i tradicija. Pored toga, obe kompanije posvećene su održivom razvoju. Coty već godinama ulaže u održivu ambalažu i tehnologije, dok Swarovski sprovodi strategije za smanjenje svog ugljeničnog otiska.

Prva Coty x Swarovski kolekcija stiže 2026. godine

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SWAROVSKI (@swarovski)

Na rezultate ove saradnje moraćemo da sačekamo do 2026. godine, ali već sada je jasno da će to biti jedan od najuzbudljivijih projekata u beauty industriji. Ovo nije samo prilika za Swarovski da osvoji nova tržišta, već i za Coty da dodatno učvrsti svoju poziciju lidera među luksuznim brendovima.

Luxury Experience