Oglašavanje na bokovima kamiona i prikolica je uobičajena marketinška tehnika koja postoji već godinama...
Međutim, neko u Dubaiju je pomislio da bi bila dobra ideja da se Ferrari LaFerrari pretvori u mobilni bilbord za promociju nadolazećeg luksuznog stambenog kompleksa. Ali, da budemo pošteni, mora se razmišljati van okvira kako bi se reklamirala luksuzna nekretnina na hiper-konkurentnom tržištu kao što je Dubai i ništa nam neće više reći o bogatstvu kao retki i izuzetno skupi hiperautomobili. Srećom, Ferrari automobil nije prekriven užasnim omotom, već suptilnim logotipima elitnog stambenog objekta zvanog One Canal.
Ne znamo da li je LaFerrari završen u privlačnoj plavoj boji u vlasništvu investitora luksuzne nekretnine ili je iznajmljen isključivo u svrhu reklamiranja. Međutim, slike pokazuju LaFerrari u društvu nekih drugih specijalnih automobila, među kojima su Bugatti Chiron i Mercedes-Maybach GLS.
LaFerrari je hibridni hiperautomobil ograničene proizvodnje sa srednjim motorom koji je brend predstavio na sajmu automobila u Ženevi 2013. Italijanska marka je ograničila proizvodnju vodećeg modela na 710 primeraka za kupe verziju i 500 primeraka za verziju Aperta. Pokreće ga 6,3-litarski V12 koji je potpomognut jednim električnim motorom, povećavajući kombinovanu snagu na 950 KS. Ferrari hiperautomobil je imao početnu cenu od oko 1,4 miliona dolara kada je lansiran pre deceniju, ali dobro održavan primerak može lako da dostigne više od 5 miliona dolara ovih dana.