Najbogatiji čovek Evrope preuzima poznati italijanski brend

LVMH nastavlja svoju ekspanziju i dodaje popularni italijanski kozmetički brend, KIKO Milano, svom širokom portfoliju.

Bernar Arno, najbogatiji čovek u Evropi, proširio je svoje carstvo luksuznih dobara. Investiciona kompanija L Catterton koju podržava LVMH objavila je kupovinu većinskog udela brenda KIKO Milano. Za prodaju 70 odsto akcija, porodica Perkasi je trebalo da dobije milijardu evra.

KIKO Milano je kozmetički brend poznat po širokom asortimanu visokokvalitetnih proizvoda za šminku i negu kože.

Kompanija je osnovana u Italiji 1997. godine od strane Gruppo Percassi i od tada je dinamično razvijala svoje prisustvo na tržištu kozmetike. Izdvaja se po inovativnom pristupu dizajnu i proizvodnji kozmetike, koja je inspirisana najnovijim trendovima u svetu mode i lepote.

Privatni brend ima preko 1.100 prodavnica u 66 zemalja, a njegove proizvode karakteriše kombinacija visokog kvaliteta i pristupačnih cena.

KIKO Milano se fokusira na razvoj

KIKO Milano je procenjen na 1,41 milijardu evra, a njegovi neto prihodi u 2023. godini iznosili su oko 800 miliona evra, što predstavlja povećanje od skoro 20 odsto godišnje.

Prenos značajnog dela akcija u fond koji kontroliše Bernar Arno ima za cilj da obezbedi dalji razvoj brenda. Izveštaji štampe ukazuju da L Catterton želi da uvede italijanski brend na američko tržište. Takođe ne možemo zaboraviti na rastuću vrednost globalnog tržišta kozmetike. Prema Fortune Business Insight, očekuje se da će dostići 128 milijardi dolara do 2032. godine.

Ulaganje u KIKO Milano samo je deo planova za 2024. godinu - grupa je u januaru podnela ponudu za preuzimanje italijanske luksuzne modne kuće Tod's.

Luxury Experience