LVMH potpisuje 10-godišnji sponzorski ugovor sa Formula 1 vredan milijardu dolara

Francuski luksuzni konglomerat LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE postigao je dogovor sa organizatorima Formula 1, potpisavši desetogodišnji sponzorski ugovor koji bi mogao vredeti oko milijardu dolara...

Prema zajedničkom saopštenju, nekoliko brendova iz LVMH grupacije, uključujući Louis Vuitton, Moët Hennessy i TAG Heuer, biće uključeno u ovo partnerstvo, iako detalji samog ugovora nisu otkriveni.

Ovaj dogovor potvrđuje glasine koje su kružile mesecima, da će LVMH zameniti Rolex kao glavnog sponzora Formula 1. Ranije ove godine, u julu, online magazin Coronet otkrio je da je Rolex razmatrao povlačenje iz svog desetogodišnjeg sponzorskog ugovora sa F1, koji traje od 2013. godine.

 

Bernar Arno, izvršni direktor LVMH, izjavio je: „U motosportu, kao i u modi, časovničarstvu ili proizvodnji vina i žestokih pića, svaki detalj je bitan na putu ka uspehu. I u našim radionicama i na trkačkim stazama širom sveta, ova neprekidna potraga za pomeranjem granica inspiriše našu viziju, i to je značenje koje želimo doneti ovom velikom i jedinstvenom partnerstvu između Formula 1 i naše grupe.“

Jedan od brendova koji će najviše profitirati iz ovog ugovora je TAG Heuer, čiji je odnos sa auto-trkama počeo još 1950-ih godina, a brend je već dugo povezan sa F1, zahvaljujući partnerstvu sa Monaco Grand Prix i saradnji sa Red Bull Racing.

Greg Mafei, predsednik i izvršni direktor Liberty Media, koja upravlja Formula 1, rekao je: „Bili smo oduševljeni saradnjom sa jednom od LVMH kuća tokom prošlogodišnje trke Las Vegas Grand Prix, i sada sa zadovoljstvom proširujemo naš odnos kao globalni partner. Očekujemo sjajnu saradnju sa Bernarom i Frederikom Arnoom u godinama koje dolaze.“

Luxury Experience