Sin Bernara Arnoa ne krije uzbuđenje!
Luksuzni konglomerat LVMH, koji poseduje brendove kao što su Louis Vuitton, Bulgari i TAG Heuer, proširuje svoj portfolio na nove kategorije proizvoda.
Nedavno je kompanija Bernara Arnoa kupila svoj prvi restoran, a sada ulaže u majstore satova - L'Epee 1839. Kupovina novog brenda omogućiće LVMH Watches Division da razvije malu, ali sve popularniju i, pre svega, unosnu kategoriju u svom poslovanju.
Kompanija L'Epee 1839, poznata je po svojim trodimenzionalnim satovima, od Betmobila do Chanel skulpture i etablirala se kao glavni proizvođač satova za najveće premijum brendove. LVMH je kupio L'Epee matičnu kompaniju, Swiza, koja takođe proizvodi satove pod brendovima Swiza i Matthew Norman.
Arno Nikolas, koji je bio izvršni direktor i kreativni direktor L'Epee 1839 od 2009. godine, nastaviće da vodi kompaniju. Štaviše, uprkos promeni vlasništva, nakon akvizicije kompanija će nastaviti da sarađuje sa drugim brendovima, kao što su MB&F i Ulysse Nardin.
„L'Epee je pokrenuo niz partnerstava u proizvodnji satova koje ćemo održavati i razvijati zajedno sa Arnoom Nikolasom,“ uverava Frederik Arno, predsednik LVMH Watches Division, u saopštenju za javnost.
Međutim, možemo očekivati da će L'Epee sada sve više stvarati mehanizme za brendove koji pripadaju LVMH uključujući: Louis Vuitton, Tiffany & Co. ili Hublot.