Stigli su rezultati Lyst istraživanja za drugi kvartal 2024.
Prema poslednjem izveštaju platforme Lyst, inovativni projekti, strateška saradnja i snažna posvećenost kulturi i umetnosti su temelj uspeha brenda koji je ove godine postao najpopularniji i najtraženiji. Zahvaljujući svom kulturnom angažmanu, popularnim "it" proizvodima i zanimljivim saradnjama, španska modna kuća Loewe ponovo je na samom vrhu.
Na rang listi, koja se smatra barometrom trendova u luksuznoj modnoj industriji, Loewe je pretekao ikone kao što su Miu Miu i Prada, koje su pale na drugo, odnosno treće mesto.
Uspeh Džonatana Andersona: Loewe doživljava renesansu
Osnovan 1846. godine u Madridu, brend Loewe je poznat po kombinovanju tradicionalne zanatske preciznosti sa modernim pristupom luksuznoj modi. Pod vođstvom Džonatana Andersona, koji je kreativni direktor od 2013, Loewe doživljava renesansu. U drugom kvartalu 2024. Loewe je postigao niz uspeha. Brend je sponzorisao prestižni Met Gala događaj, oblačeći zvezde kao što su Greta Li, Arijana Grande, Tejlor Rasel i Džonatan Bejli.
Pored toga, brend je stekao publicitet zahvaljujući kapsul kolekciji "Paula's Ibiza", predstavljanju muške kolekcije za proleće 2025. u Parizu i viralnoj torbi "paradajz".
Vrhunac tromesečja, međutim, bila je premijera filma "Challengers" u kojem su ključnu ulogu imali kostimi koje je dizajnirao Anderson. U filmu su glumili Zendaja, Majk Fajst i Džoš O'Konor, a majica " "I Told Ya" iz filma brzo je postala kultni proizvod. Prema platformi Lyst, ove aktivnosti su doprinele 29% povećanje broja pretraga za brend Loewe. Pored novih dizajna, Loewe nastavlja da proizvodi svoje vodeće proizvode, kao što su korpe i topovi sa logotipom Anagram, koji uživaju nepokolebljivu popularnost. Šta je sa saradnjama? One su podjednako plodne. On x Loewe Cloudtilt 2.0 patike su prepoznate kao najtraženiji proizvod drugog kvartala 2024!
Loewe je uspeo da pretekne modne ikone kao što su Miu Miu i Prada, koje su pale na drugo i treće mesto. Na rang listi Lyst Index, Saint Laurent i Bottega Veneta su takođe zabeležili promene, zamenivši mesta na četvrtom i petom mestu. U međuvremenu, italijanska modna kuća Gucci, uprkos padu prihoda od 20 odsto iz godine u godinu, vratila se među Top 10 zahvaljujući promenama u menadžmentu i novoj kolekciji predstavljenoj na Tate Modern u Londonu.
Kako izgleda kompletna lista najpopularnijih brendova za drugi kvartal 2024 pogledajte u galeriji fotografija.