Hugo Boss je još jedan brend koji je prijavio značajan pad profita u drugom kvartalu 2024.
Kompanija je potvrdila da je njena dobit pre oporezivanja pala za 42% što je oko 70 miliona evra! U istom periodu prošle godine, brend je ostvario profit od 121 milion evra. Ova dramatična finansijska promena rezultat je niza globalnih ekonomskih i geopolitičkih izazova koji su uticali na raspoloženje potrošača širom sveta.
Globalni ekonomski izazovi slabe luksuzni sektor
Luksuzni sektor se trenutno bori sa ozbiljnim problemima. Potrošači pogođeni inflacijom počinju da ograničavaju potrošnju na dizajnerske proizvode, što negativno utiče na prodaju. Situaciju dodatno otežavaju sukobi, geopolitičke situacije i promene potrošačkih obrazaca u Kini. Primeri uključuju druge luksuzne kompanije kao što su LVMH i Kering, koje nisu ispunile finansijske prognoze u ovom kvartalu.
„Slabljenje raspoloženja potrošača na većini tržišta dovelo je do naglog usporavanja rasta u industriji, od čega nismo mogli u potpunosti da pobegnemo,“ rekao je izvršni direktor Hugo Boss brenda, Danijel Grajder.
Hugo Boss planira strategiju rasta
Uprkos poteškoćama, Hugo Boss nastavlja sa naporima da poveća profit. Strategija rasta Claim 5 koju sprovodi kompanija jasno je povećala značaj brenda Hugo Boss u poslednje tri godine. Kompanija takođe planira da implementira inicijative za brend, proizvode i prodaju.
Krajem meseca biće pokrenuta nova reklamna kampanja za brend Boss u kojoj će se pojaviti Naomi Kembel i Dejvid Bekam. Pored toga, Hugo Boss planira da uvede novi program članstva, Hugo Boss XP, koji ima za cilj povećanje angažovanja kupaca i jačanje lojalnosti kupaca.
U kompaniji su sigurni da će ove aktivnosti doprineti daljem rastu i jačanju pozicije brenda na tržištu. Kako bi se prilagodio teškoj situaciji na tržištu, Hugo Boss planira i smanjenje troškova.