Francuski luksuzni brend Hermès nije poznat samo po traženim torbama poput Birkin i Kelly, već se izdvojio i kao vodeći po profitu po zaposlenom u Francuskoj...
Ovaj uspeh je dokaz izvanrednih ekonomskih performansi i operativne efikasnosti, uz neprevaziđen zanat. Iako još ne mogu da se takmiče sa gigantima poput saudijskog Aramca, koji beleži najviši profit po zaposlenom na svetu ($1.65 miliona po zaposlenom), nema sumnje da su Hermès kraljevi na domaćem terenu, prema Mediavenir. Hermès generiše impresivan profit od $212,181 po zaposlenom, daleko nadmašujući druge luksuzne brendove poput LVMH i L’Oréal, koji ostvaruju $77,270 i $70,900 po zaposlenom, respektivno. U poređenju sa LVMH, Hermès zaposleni ostvaruju 175% više profita.
Interesantno je da Hermès zapošljava 22,000 ljudi, dok giganti poput LVMH i L’Oréala imaju masivne radne snage od 213,000 i 94,605 zaposlenih, prema Mediavenir. Već šest generacija, zaposleni u Hermès brendu su u središtu poslovnog modela kompanije, sa njihovom dobrobiti kao glavnim prioritetom u operativnoj strategiji. Hermès postavlja primer efikasnog upravljanja radnom snagom koje može dovesti do značajnih profita, čak i u veoma konkurentnim sektorima.
Uprkos globalnim ekonomskim izazovima, francuske kompanije nastavljaju da demonstriraju svoju otpornost i prilagodljivost. Njihov kontinuirani uspeh biće ključan za ekonomski prosperitet Francuske u godinama koje dolaze, jačajući njihovu poziciju na globalnom tržištu. Dokaz za to je tržišna vrednost luksuznog brenda od $246.51 milijardi i odluka da svim zaposlenima isplati izuzetni bonus od €4,000 ($4500) u februaru 2024. godine kao znak priznanja za njihovu posvećenost i doprinos rezultatima kompanije.