Frederik Arno je na čelu brenda Loro Piana

Grupa LVMH, svetski gigant luksuza, nastavlja sa strateškim promenama na vrhu.

U okviru šire reorganizacije koja je već obuhvatila brendove kao što su Dior i Louis Vuitton, potvrđeno je da će Loro Piana, prestižni brend poznat po vrhunskom kašmiru, dobiti novog izvršnog direktora. Od 10. juna, na čelo ovog luksuznog brenda stupa Frederik Arno četvrti sin magnata luksuzne industrije Bernarda Arnoa.

Mladi lider sa impresivnim iskustvom

Iako ima samo 29 godina, Frederik Arno već je dokazao svoj talenat u poslovnom svetu. Diplomirao je na École Polytechnique, a pre nego što se pridružio porodičnoj kompaniji, sticao je iskustvo u tehnološkim gigantima poput Meta i McKinsey & Company. Njegova karijera unutar LVMH započela je 2017. godine u švajcarskoj kompaniji za proizvodnju satova TAG Heuer, gde je ubrzo postao izvršni direktor.

Pod njegovim vođstvom, TAG Heuer je prošao kroz značajnu transformaciju i modernizaciju, učvrstivši svoju poziciju na globalnom tržištu luksuznih satova. Frederik Arno je 2024. godine imenovan za direktora cele divizije satova u okviru LVMH, koja uključuje i prestižne brendove kao što su Hublot i Zenith.

Novi izazovi u modnoj industriji

Prelazak sa segmenta satova na modnu diviziju deo je šire strategije konsolidacije LVMH, usmerene na jačanje modnog sektora nakon pada prihoda od 3% u 2024. godini. Sa bogatim iskustvom u revitalizaciji brendova i izoštrenim osećajem za luksuz, Frederik Arno je prirodan izbor za novu eru Loro Piana brenda.

U međuvremenu, trenutni izvršni direktor Damijen Bertran će u periodu tranzicije, koji traje do juna, nastaviti da sarađuje sa Arnoom, nakon čega će preuzeti funkciju zamenika izvršnog direktora Louis Vuitton brenda od 2026. godine. Još jedna važna promena u okviru LVMH kompanije odnosi se na Pjera-Emanuela Anželoglua, koji će od 15. aprila napustiti Fendi kako bi postao zamenik izvršnog direktora Christian Dior Couture.

Dinamična budućnost luksuza

Postavljanjem Frederika Arnoa na čelo Loro Piana, Bernar Arno još jednom potvrđuje svoj cilj da svojoj deci poveri ključne pozicije u okviru LVMH, čija je vrednost u 2024. godini premašila 84 milijarde evra. Nova generacija lidera donosi svežinu i inovativnost, kombinujući tradiciju i savremeni luksuz na način koji odražava viziju budućnosti mode.

Luxury Experience