Kada biramo parfeme, svi se trudimo da odaberemo onaj miris koji najviše odgovara našem karakteru…
Ali, istrajnost i postojanost jednog parfema na koži nisu jedine vremenske karakteristike koje su važne kada govorimo o mirisima. Svake godine, kreira se izobilje parfema, ali ipak, samo neki od njih dožive svetsku slavu. Kako kaže istoričar i čuveni britanski parfimer Roha Dav, samo 0.2 posto proizvedenih parfema uspeju da dobiju status pravog klasika. Ovog puta, mi vam predstavljamo šest relativno novih parfema, koji će sigurno biti omiljeni u godinama koje tek dolaze.
Paco Rabanne 1 Million
Ovaj parfem je jednostavno previše uspešan da ne bi postao klasičan. Svakih pet sekundi, u svetu se proda jedna flašica ovog parfema, a sledeće godine, ovaj miris puni deset godina. Intenzivna formula, kombinovana sa upečatljivim imenom i pakovanjem kreiraju parfem koji ostavlja svoj trag u svetu. Ovaj parfem je svež, gurmanski i intenzivan, a muškarcima pruža luksuz u nečemu prefinjenom, ali ipak neprikosnoveno muževnom.
Frederic Malle Monsieur
Ovaj parfem, koji je delo francuskog parfimera Bruna Jovanovića je jedan od onih nezavisnih proizvoda koji imaju potencijal da postanu večni klasici. Ovaj sveži i u isto vreme senzualni miks mandarine, pomorandže, pačulija i mošusa je jedinstveni i upečatljiv. Retko koja osoba može reći da ne voli ovaj miris, koji će se i sutradan osetiti na vratu muškarca koji ga je nosio.
Dior Sauvage
Dior Sauvage će svakako postati klasik, zahvaljujući svojoj kreativnoj i komercijalnoj mešavini bergamota, lavande, vetivera i ambroksana. Iako je lansiran 2015.godine, ovaj miris je već sada prvi izbor brojnih mušaraca. On ima potencijal, koji je naglašen činjenicom da ovaj miris možete nositi i tokom dana i u večernjim časovima.
Dunhill ICON
Nazvati jedan parfem ICON je veoma smeo potez za bilo koju kompaniju. Ipak, u slučaju Dunhill brenda, ovaj potez se isplatio, jer je njihov parfem od svog nastanka pa do danas dobio more pozitivnih kritika. Kao začinjena i dimljena mešavina mirisa, ovaj parfem je prefinjen i savršen za one zrele muškarce. Postaće deo klasike kao ceo paket – zbog svoje kompozicije, zbog svog pakovanja i zbog modernog poimanja klasičnog, luksuznog engleskog mirisa.
Christian Dior Leather Oud
Predstavljen 2010.godine, kao deo Collection Privee serije mirisa, ovaj parfem je jedan od najboljih primera šta se sve može postići sveprisutnom notom mirisa, kada njome manipuliše talentovani čovek poput Fransoe Demašija.
Chanel Allure Homme Sport
I dalje snažno prisutan 13 godina nakon predstavljanja, ovaj Chanel parfem je jedan od najprodavanijih sportskih mirisa na tržištu. On predstavlja modernizovanu varijantu klasične harmonije vetivera, sa klasičnim materijalima i interesantnom modernom sintetikom. Duh inventivnosti i novacije daje snažan potencijal ovom mirisu, koji je i dan danas nešto originalno. Baš zbog toga, ovo Chanel izdanje će biti dobro utemeljeno na tržištu i za deset godina.
D.Ć.